photo HeaderSitomara_zps2950f12c.png
Image_img
Headlines News :
Home » » Rajumi trio - Holong na margelleng

Rajumi trio - Holong na margelleng

Written By Unknown on Rabu, 02 Oktober 2013 | 01.38

Rajumi trio - Holong na margelleng

 
Mauliate ma among inong nauli lagu

Songon aek na mamolus paihut-ihut rura
nang songoni ma rohami paihut-ihut au
o...ulini holong na margelleng i
sian sihaetehon rodi namagodang
so marholang holongmi

Poda ni nagabe sulu di haholomon i
tangiangmi, tangiangmi gumonggom tondikki
o...ulini holong na margelleng i
soada tudosan pangondion mi mandaoni rohakki

Mauliate ma diho among parsinuan
mauliate ma diho inong pangintubu
martua jala gabe au ala hinandenggani basam
taruli au dingolukkkon ala uli ni lagum
aut so holong ni roham tudia au, tudia au
mauliate ma among mauliate ma inong naburju
Share this article :

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Sitomara - All Rights Reserved
Template Modify by Creating Website Inspired Wordpress Hack
Proudly powered by Blogger