photo HeaderSitomara_zps2950f12c.png
Image_img
Headlines News :
Home » » Heppy trio - Magopu rohakki

Heppy trio - Magopu rohakki

Written By Unknown on Sabtu, 19 Oktober 2013 | 19.52

Heppy trio - Magopu rohakki

Tarhatotong au ito
dungkon hujalo surat mi
ima surat parsirangan mi tu au
surat na martinta narara i
magopu rohakki

Dukkon hujaha hasian
isi ni surat mi da na tu au
meleng-leng ate-ateki dibaen ho
gotap ni rohami tu au ito
putus ma sude harapanki

Nga sae bei ale ito
nga sae be ho sian rohakki
lao ma au lao tu nadao

Sae maho sian rohakki ito
borhat ma au lao tu nadao
unag sai ingot au ito
paya condios ma diho
Share this article :

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Sitomara - All Rights Reserved
Template Modify by Creating Website Inspired Wordpress Hack
Proudly powered by Blogger